Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş Anneler Günü'nü kutladı.

Yavaş, Anneler Günü dolayısıyla sosyal medya hesabından şu mesajı paylaştı:

Ankara'daki Öğretmenlerin Açlık Grevinde 8 Gün Geride Kaldı
Ankara'daki Öğretmenlerin Açlık Grevinde 8 Gün Geride Kaldı
İçeriği Görüntüle

"Sevgi, emek ve fedakârlığın adıdır anne. Başta şehit anneleri olmak üzere değerli annem, kıymetli eşim, tüm annelerimizin ve anne yüreği taşıyan herkesin Anneler Günü kutlu olsun."