Çankaya İletişim Merkezi "Çözüm Burada" Sloganıyla Hizmete Başladı

Çankaya Belediyesinin, yıllardır halkın talep, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturduğu Çözüm Merkezi’ni tam anlamıyla reorganize ederek yepyeni bir anlayış ve çok daha kapsamlı olarak hizmete açtığı "Çankaya İletişim Merkezi; Çözüm Burada" tanıtım toplantısı yapıldı.

Çankaya 11.12.2022, 11:15
Çankaya İletişim Merkezi "Çözüm Burada" Sloganıyla Hizmete Başladı

Zübeyde Hanım Sosyal Tesisinde düzenlenen toplantıda Merkezin tanıtımını Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen yaptı.  

Çankaya Belediyesinin sosyal demokrat, toplumcu ve halkçı bir anlayışla yönetilmesi, belediyenin güçlendirilmesi ve eksik olan hizmetlerin hızlıca tamamlanmasından oluşan üç temel prensip ile 2014 yılında göreve başladıklarını kaydeden Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen, “Bir belediye başkanı hesap verebilmelidir ve belediyeyi nereden nereye getirdiğini anlatabilmelidir. 2014 yılında bir yola çıktık. Belediye başkanı adayı olduğumda halkımıza sözler vermiştim. Çok şeffaf ve net vaatlerde bulunmuştum. Göreve de bu hızla başladık. Söz verdiklerimizden çok daha fazlasını yaptık” dedi. Taşdelen Çankaya İletişim Merkezi’nin şeffaf, hızlı ve çözüm odaklı bir sistem anlayışı ve halkçı yaklaşımla kapsamlı bir şekilde hizmet vereceğini sözlerine ekledi.

TAŞDELEN: “ÇANKAYA, HALKIN BELEDİYESİDİR”

Belediyenin hayatın her alanında vatandaşın yanında olması gerektiğini kaydeden Alper Taşdelen, “Bizim başarımızın temelinde de bu anlayış var. Çankaya, halkın belediyesidir. Siyasi düşüncesi, inancı ne olursa olsun herkese eşit hizmet götürmek zorundayız ve bunu yapıyoruz. Çünkü biz, yaratılanı yaratandan ötürü seviyoruz. Eşit yurttaşlığa dayanan özgür bir Türkiye istiyoruz ve bu anlayışla çalışmalarımıza devam ediyoruz” diye konuştu.

BELEDİYE YÖNETİMİNİ VATANDAŞA BIRAKAN BİR SİSTEM

Yeni sistemin çok yönlü, hızlı iletişim ve çözüm odaklı şekilde işleyeceğini belirten Alper Taşdelen “Yeni sistemimizle Belediyemizi, vatandaşlarımızdan gelen talep, şikayet ve istek merkezli bir çalışma sistemine dönüştürüyoruz. Bu halkla iletişim projemiz aslında belediye yönetimini tamamen vatandaşa bırakan 360 derece bir halkla ilişkiler projesidir. Çünkü, artık halkın talebi ve isteği eskiden olduğundan daha da fazla ön plana geçecek. Bu en son teknolojiyle donatılmış sistemle halkımız ne istiyorsa, en kısa sürede yerine getirmiş olacağız. Emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim” dedi.   

“BUGÜNÜ KURTARMAK İÇİN YARINI İPOTEK ALTINA ALMADIK”

8 yıllık görev süresi boyunca yapılan önemli projeler hakkında da bilgi veren Başkan Taşdelen,

kreşler, buz pateni salonu, Çankaya Evleri, yüzme havuzları, sosyal tesisler, yeni yapılan 99 park, Sağlık Kart, Halk Kart, engelsiz yaşam merkezi, çocuk teknoloji evi, bebek kütüphanesi, kültür merkezleri, yeni hizmet binaları, 4 bin üniversite öğrencisine her gün ücretsiz verilen akşam yemeği ve 3 bin ilkokul öğrencisine her gün yine ücretsiz verilen öğle yemeği verdiklerini söyledi. Taşdelen, “Bütün bu hizmetlerimizi bir kuruş borçlanmadan ve kredi kullanmadan kendi öz kaynaklarımız ve liyakatli kadrolarımızla başardık. Bugünü kurtarmak için yarını ipotek altına almadık” dedi. 

Taşdelen, Cumhuriyetin 100. yılı olan 2023 yılında, 750 dönümlük Bademlidere Cumhuriyet Parkı, Atatürk Kültür Merkezi, Abidin Paşa Köşkü Kurtuluş Savaşı Müzesi gibi belediye tarihinin en büyük ve önemli projelerinin de hayata geçirileceğini belirtti.  

ÇANKAYA İLETİŞİM MERKEZİ

Çankaya’da yaşayan vatandaşların sorunlarını ve önerilerini yıllardır Çözüm Merkezi adıyla çözüme kavuşturan Çankaya Belediyesi, yenilediği merkez ile halkın isteklerine çok daha hızlı yanıt verecek. Yeni adı “Çankaya İletişim Merkezi” olan birim eskisine göre yetişmiş personeli ve yeni anlayışı ile çok daha kapsamlı hizmet vermeye başladı.

444 06 01 çağrı merkezi, e-posta, whatsapp ve sosyal medya kanalları ile vatandaşlara hizmet verilen Çankaya İletişim Merkezi, Çankaya’da yaşayanların talep, öneri ve şikayetlerini doğrudan alıyor ve talebin alınmasından sonra en geç 48 saat içerisinde başvuru ile ilgili başvuru sahibine geri dönüş sağlıyor. Vatandaşların, torpil, parti, hemşehricilik gibi hiçbir ayrımcılık yaşamadan talep ve şikayetlerini iletebildikleri merkez, aynı zamanda Çankayalıların yönetime katıldığı iletişim kanalı olarak hayata geçirildi.

Yorumlar (0)
banner8
12
az bulutlu
banner9
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Galatasaray 34 93
2. Fenerbahçe 34 89
3. Trabzonspor 35 58
4. Beşiktaş 35 54
5. Başakşehir 34 52
6. Alanyaspor 35 49
7. Kasımpasa 34 49
8. Rizespor 35 49
9. Sivasspor 34 48
10. Antalyaspor 34 45
11. A.Demirspor 35 44
12. Samsunspor 35 42
13. Kayserispor 35 41
14. Ankaragücü 35 39
15. Karagümrük 35 37
16. Konyaspor 34 36
17. Gaziantep FK 34 34
18. Hatayspor 34 33
19. Pendikspor 34 30
20. İstanbulspor 35 16
Takımlar O P
1. Eyüpspor 33 72
2. Göztepe 33 69
3. Sakaryaspor 32 57
4. Kocaelispor 32 55
5. Ahlatçı Çorum FK 32 55
6. Bodrumspor 32 53
7. Boluspor 32 50
8. Bandırmaspor 32 47
9. Gençlerbirliği 32 47
10. Erzurumspor 32 44
11. Keçiörengücü 32 39
12. Manisa FK 32 37
13. Ümraniye 32 37
14. Şanlıurfaspor 32 34
15. Tuzlaspor 32 34
16. Adanaspor 32 33
17. Altay 32 9
18. Giresunspor 32 7
Takımlar O P
1. Arsenal 36 83
2. M.City 35 82
3. Liverpool 35 75
4. Aston Villa 35 67
5. Tottenham 34 60
6. Newcastle 35 56
7. M. United 34 54
8. Chelsea 34 51
9. West Ham United 35 49
10. Bournemouth 36 48
11. Wolves 36 46
12. Fulham 36 44
13. Brighton 34 44
14. Crystal Palace 35 40
15. Everton 36 37
16. Brentford 36 36
17. Nottingham Forest 36 29
18. Luton Town 36 26
19. Burnley 36 24
20. Sheffield United 36 16
Takımlar O P
1. Real Madrid 34 87
2. Girona 34 74
3. Barcelona 34 73
4. Atletico Madrid 34 67
5. Athletic Bilbao 34 61
6. Real Sociedad 34 54
7. Real Betis 33 49
8. Valencia 33 47
9. Villarreal 33 45
10. Getafe 34 43
11. Osasuna 33 39
12. Deportivo Alaves 33 38
13. Sevilla 33 38
14. Las Palmas 34 37
15. Rayo Vallecano 33 34
16. Mallorca 34 32
17. Celta Vigo 33 31
18. Cadiz 34 26
19. Granada 33 21
20. Almeria 33 14