Spor

Ankara Kulubü'nde Ankaragücü Buluşması

Ankara Kulübü Derneği ev sahipliğinde düzenlenen “Ankaragücü’ne Moral ve Destek Buluşması”nda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi. Yeni sezon öncesinde gerçekleştirilen programda, Ankaralılık ve Ankaragüçlülük ruhu ortak bir değer olarak öne çıktı.

Ankara Kulübü Derneği ev sahipliğinde düzenlenen “Ankaragücü’ne Moral ve Destek Buluşması”nda, Başkent’in köklü değeri Ankaragücü için birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi. Ankara Konağı Başkent Salonu'nda Ankara Kulübü Derneği Genel Başkanı Dr. Metin Özaslan ve dernek yöneticileri, Seymen ve Bacıerenler ile Ankaragücü Spor Kulübü Başkanı İlhami Alparslan, Teknik Direktör Recep Karatepe ve camianın temsilcilerini bir araya getiren programda, kulübün yeni sezon hedefleri değerlendirilirken, Ankaralılık ve Ankaragüçlülük ruhunun yaşatılmasının önemi vurgulandı.

Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, Ankaragücü’nün yeni sezon hedefleri, beklentileri ve projeleri üzerine görüş paylaşımında bulunuldu.

Programın organizasyonunu üstlenen Ankara Kulübü Derneği Altındağ Şube Başkanı ve aynı zamanda Ankaragücü Spor Kulübü Disiplin Kurulu Üyesi Yaşar Güney, Ankaragücü’nün Ankara’nın ortak değeri olduğunu belirterek, yeni sezon öncesinde camiaya moral vermek ve birlik duygusunu güçlendirmek amacıyla bu buluşmayı gerçekleştirdiklerini ifade etti. Güney, Ankaragücü’nün yeniden hak ettiği başarılara ulaşacağına inandıklarını ve her zaman kulübün yanında olmaya devam edeceklerini söyledi.

ANKARA'NIN GURURU VE ORTAK DEĞERİ

Ankara Kulübü Derneği Genel Başkanı Dr. Metin Özaslan ise konuşmasında, Ankaragücü’nün yalnızca bir spor kulübü olmadığını, Ankara’nın hafızasını, gururunu ve ortak değerlerini temsil eden köklü bir marka olduğunu vurguladı.

Ankara Kulübü Derneği'nin 1925 yılından bu yana başta Seymenlik geleneği olmak üzere Ankara’nın tarihi ve kültürel mirasına sahip çıktığını belirten Özaslan, "Köklü geçmişi, mücadele ruhu ve büyük taraftarıyla Ankaragücü, Ankara’nın en kıymetli değerlerinden biridir. Sarı-lacivertli camiaya yeni sezonda gönülden başarılar diliyor, hedeflerine ulaşma yolunda her zaman destekçisi olacağımızı ifade etmek istiyorum.” dedi.

Ankara’nın yeniden sportif başarılarla anılmasını arzu ettiklerini belirten Özaslan, güçlü yönetimi ve teknik heyeti ile futbolcuları ve taraftarıyla Ankaragücü’nün kısa sürede hak ettiği konuma yükseleceğine inandığını ifade etti.

Ankaragücü Teknik Direktörü Recep Karatepe de konuşmasında, yeni sezon öncesinde camia tarafından gösterilen ilgi ve desteğin kendileri için önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu belirtti. Takım olarak yoğun bir çalışma dönemi geçirdiklerini ifade eden Karatepe, sahada mücadele gücü yüksek, Ankaragücü ruhunu yansıtan bir ekip oluşturmak için çalıştıklarını söyledi. Karatepe, taraftarın desteğiyle birlikte Ankaragücü’nü yeniden hak ettiği başarılara ulaştırmak için var güçleriyle mücadele edeceklerini kaydetti.

Ankaragücü Spor Kulübü Başkanı İlhami Alparslan ise Ankara Kulübü tarafından düzenlenen anlamlı buluşma dolayısıyla teşekkür ederek, Ankaragücü’nün zorlu bir süreçten geçtiğini ancak birlik ve beraberlik ruhuyla bu sürecin aşılacağını ifade etti. Ankaragücü sevgisinin nesilden nesile aktarılan büyük bir değer olduğunu vurgulayan Alparslan, güçlü taraftar desteği, altyapıdan yetişen genç oyuncular ve camianın inancıyla kulübü yeniden hak ettiği noktalara taşımak için çalıştıklarını belirterek, destek veren tüm Ankaragüçlülere teşekkür etti.

Seymen gösterisiyle ayrı bir anlam kazanan programın sonunda, Ankara’nın kadim kültürel mirasını simgeleyen ve Ankara Kulübü Derneği tarafından yaşatılan Seymenlik geleneğinin sembollerinden olan Seymen Heykeli Genel Başkan Özaslan tarafından Ankaragücü Spor Kulübü Başkanı İlhami Alparslan ile Teknik Direktör Recep Karatepe’ye takdim edildi.